BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 17, 2010

♥ ♥ sekadar hiasan BLOGG~♥ ♥

salam
wink..wink..
hye all..pose x pose korang nieh..=))
sedar x sedar da 8 hari pon kite pose kan..
cam x percaye jer..kau kau dan kau..ponteng pose ke x ha??
oke..oke..nak citer ttg ape ape saje..!!


SEMPURNA!!
hmmm...semua orang sempurna cume kite dibekalkan ngan kecantikan..kemanisan..dan keperibadian..
mungkin 2 yg membezakan kesempurnaan kite..lol~

adakah saya NUR AKALILI SYAZWAN NAZLAN sempurna??
oh tidak..aku x penah ckp yg aku sempurna..
mungkin luaran saya sungguh sempurna tapi dalaman masih ada kecacatan nya..
lalala~

adakah saya seorang yang BAIK??
uiks..jauh panggang dari api lol..
oke..aku bukan nak puji tapi nak merasai nikmat syok sendiri..hahah
aku sememangnye baik dengan semua orang..
tapi nape orang xmo wat baik ngan aku..??fenink doe..
aku baik ngan sesape yg baik kat aku..
dats why dengan mulut aku yg terlebih peramah nie..ramai makchek makchek kat luar nun sangat rapat n sambil bertepuk tampar dengan aku..=))
mungkin aku layan makchek2 2 macam mak aku kot..lol~

adakah saya seorang yang KURUS??
oh..lagi la jauh dari tempat pembakaran gamaknye,,,hahah
dengan berat 56 kilo dan tiggi yg cuma 156 sahaja..aku sangat katik lol~
tapi aku xkisah pon sebab nie badan aku la bukan badan kau kau dan kau kau..hahah
P/s: pelangi jangan panggil aku gemok+gendut lagi..hahahaha =))

ini adalah aku yang sebenar..tadaa

adakah saya seorang KAWAN yang baik??
heheh..kadang kadang la mungkin..
bagi sesape yg nak jadi kawan saya dan tanpa menikam belakang sehingga kua darah dan akhirnya bernanah..eeeyerk..

aku sangat baik dengan mereka mereka ini


adakah saya seorang yang CANTEK??
weyh..lily oi jangan perasan..
hahah
oke oke..aku x cantik !!
tapi ramai cakap aku manis..haha..manis macam gula batu..gula melaka..gula gula..gula candy...lalala~
aku x kisah coz aku da bersyukur dapat rupa macam nie..
cantik saje tapi akal x der pon xboleh jugakkan..
kene la seimbang..=))

manis ke..wat kene gelak jer..hehe


adakah saya seorang yang SETIA??
gamaknye aku mmg macam 2..
selepas putus ngan si dol 2 setahun yang lepas..
teros aku xde pakwe sampai sekarang..hahaha(kene badi kau ke dol)
oke..oke..aku setia..
tapi untuk orang yang paham aku..
macam aku setia kat pelangi walopun dye 2 TEMAN TAPI MESRA aku~
xole cite banyak nty banyak gosiip..buzz

adakah saya seorang yang PENYAYANG??♥ 
weyh..sememangnye la..
aku sayang kau kau kau kau kau dan kau kau serta kau la..
aku sayang family aku..terutama nya my mom..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
keduanya kawan kawan aku yang ade kat mane2 2..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ketiganya kau la abg pelangi aku..hahahh♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
keempat adalah..jeng jeng jeng..baby baby yang sangat sangat comel..
bagi free baby 2 kat aku pon xpe..hehehe

tomel~


oke oke..penat menaip entry yang poyo vs gedik nie..heheh
salam ketemu lagi ..
muah muah♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


indahkan hari anda dengan senyuman =)