BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 9, 2010

Ramadhan~♥♥♥


salaM ramadhan~
lg sehari da nak puasa..hoyeeh..
tp akulah antara org yang sangat bersedih dengan kedatangan bulan yg dinantikan oleh org islam nie...
time nie la aku teringat arwah mom..haish ♥♥♥

mase kecik2 dulu arwah mak akan jerit pagi2 2 kat kami yg malas nak bngun sahur sememangnye..
sampai nak kene curahkan air baru pk sejenak nak bangun..haha
mase sahur 2 la arwah mom akan tergesa2 tanpa pertolongan aku yg nakal nie menyiapkan segala ape yg aku n yg len nak mentekedarah!!huhu
sorry mom♥♥♥

bile tym masak waktu petang,,aku akan tido jer..
arwah mom slalu marah coz dye ckap Allah x luluskan ibadah pose kite law kite membute jer..hehe
aku mase 2 hanya mampu memejamkan semula mataku...huhuhuhu
arwah mom la yg dah bertungkus lumus siapkan kueh mueh dgn sedapnye,,,sunggoh aku teringat sampai skrg..

bile tym berbuka akulah org pertama dah ade kat meja makan walopun tym 2 baru pukol 6.45 petang.heheh
bile dah berbuka aku akn tersandar kekenyangan tanpa peduli sikit pon nak tolong Arwah mom kemas dapo..huhuhuhu
sorry mom♥♥♥

pas berbuka arwah mom.aku n adik aku akn pergi terawih kat masjid kat pekan 2,,,
hui..tym 2 punyelah mengeluh coz bejalan kaki..
arwah mom ckp law kite nak beribadat kene lah bersusah dulu..dapat banyak pahala..
aku hanya terdiam dan ingat semua 2 sampai sekarang..
soory mom♥♥♥

SEKARANG..
bile mom da xde..baru aku sedar betapa peritnya kehidupan tanpanya di dunia nie...
segala apa yg kite lakukan serba x kena..
aku merindui mu mom..
aku mula belajar kesusahan yg dahulu aku xpenah nak hiraukan sikit pun..
aku pelik nape semakin ramai org kurang ajar ngn mak..
kite kene sedar tanpa dye kite xkan ada kat dunia nie..

semoga ramadhan kali nie di berkati..
org kate waktu bulan ramadhan segala roh akan balik ke rumah masing2..
aku akan menunggu mu mom..
♥♥♥ u..


indahkan hari anda dengan senyuman =)