BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 6, 2010

hakikat sebenar~


mungkin saat nie aku dan engkau sangat berbeza..
kau dan dunia kau..dan aku hanya seperti ini..
winkwink..
entry kali nie ttg hakikat sebenar sebuah kehidupan love love n love..

ok..sebelum kite kenal..mcam2 yg kau cakap..semuanye manis(x masam pon) =)
bile da kenal hati budi..macam2 perangai kau mula tunjukkan..(yg baik 2 ade la sikit)heheh
bila da lame couple ..mula la kau nak cari skandal ..pasang sana pasang sini..
alasannya..~aku sangat membosankan~haahaah
then mule bergaduh..bertekak sampai mengalirkan air mata yg x penah bedosa tuh..kihkih
ade sesetengah nye akan mula meyepak n menerajang insan seperti aku seorg perempuan,wanita dan dot dot dot..ish..jauhkanlah..
pujuk rayu xkan kau layan ..(jual mahal plak mamat nieh)
kau putuskan hubungan dengan kadar segera(x sabar sabar nak dating ngn awek baru) =)
bile kau da bosan dengan dunia kewanitaan keplayboyan kau..mule la aktiviti menagih kekasih lame..hahah
kau ingat nak layan ker orang macam kau ha mangkok...=)

wootwoot..
saje je menulis benda stupid nie...dah lame x couple so makin lupe xtvt cintan cintun nie..
kihkih
penat nak memulakan dan penat untuk mengakhiri segalanya..
aku semakin paham dengan sikap sesetengah lelaki..(>_<)
sebab tulah setahun aku xpenah lagi couple ngn mane2 lelaki...aku da penat la weyh nak kawan kau..kau..dan kau lelaki..

kepada pelangikuh..(dye je kawan aku skrg)
kau tetap kawan aku sampai bile2..tq atas kesudian kau berkawan ngn aku yg serabai nie..lalala
tata


indahkan hari anda dengan senyuman =)

0 sakuries: