BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 27, 2010

Barney - I Love You, You Love Me

wink..wink..
hehehe..aku bukak mukabuku td.
then salah sorang fren aku nie dye teringatkan aku ttg nostalgia barney and frens..ouch..sangat syokk woo,,
hahaha..i like~
dulu mase aku kecik2..aku suke gile tgok cite nie..
yelah..patung bole bercakap n bertukar..ala2 otomen gitu kau..lalala
memang sweet gile..law siaran dye ade kat tibi kol soploh pagi..9 setongah aku da tercegat kat depan tibi 2..
hahhhaaa..
memang nostalgia lah weyh..
tapi skang da xde da cite barney ni sangat..
misshh u lol..


I love you,
You love me,
We're a happy family,
with a great big hug,
and a kiss from me to you,
Won't you say you love me TOO!

I love you,
You love me,
We're best friends like friends should be,
With a great big hug,
And a kiss from me to you,
Won't you say you love me too



indahkan hari anda dengan senyuman =)