BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 25, 2010

kesakitan dan ketakutan~


salam..wink..wink..
arini aku sakit kepala sangat..lately nie makin kerap..
aku xtawu nape ..tapi aku takut nak wat andaian tentang sesuatu perkara~
i hope everything will be ok..
takut sangat jadi pape..nti xpat aku nak jpe orang2 yang aku sayang..ops jauhnye aku pk!!

aku takut jpe doktor..aku bayangkan doktor 2 makan orang,,,
nanti dye nak enjet2 aku bagai..pergh..meleleh air mata aku..
camne aku nak wat nie..tiap kali aku sakit kepala aku rase macam nak pecah kepala aku..
seyes,,aku sangat sakit waktu 2..

aku takut nagn result yang akan doc 2 cakap kat aku nanti..
tibe nanti dye cakap camni..
Tahniah!!anda ade penyakit barah otak..=(
xpon..
Tahniah..anda ade penyakit gila..oh no..salah..teeeeeeeeeeet..lalaala..
sememangnya aku takut akan doktor dan ubat ubatan sejak dulu..huhuhuuhuhu
kalau makan ubat,,contoh macam panadol,aku akn ketok panadol 2 sampai jadi kecik2..
so..aku makan sikit2 lah..bagaimana taktik aku nak selamatkan diri dari rase pahit ubat 2..hahahha


VS



AKU TAKUT OKE..

bercerita tentang ape yang aku takut nie..
aku ade tabiat takut dengan CIK SITI ULAT GONGGOK atau name singkat n pena dye si ngok..


dari jauh aku da dapat hidu kehadiran si ngok nie..bile dye bergulung,alamak ai...meremang bulu roma aku beb..sumpah ~aku geli dan takut!!
aku sepak kau jauh2 law ko hadir lagi depan mata aku k ngok..
peace T_____T♥♥♥

selaen 2..aku takut dengan darah..

yes..aku memang akan jadi menggigil tahap sejuk gile babeng law napk darah..takut dan seram..
why!!aku mudah pening dan muntah bile tgok darah yang pekat2 nie..
dats why mase aku form 5..mase tym blaja biologi kan ade belajar yang kite darah jenis ape..
cikgu aku tym 2 soh cocok kat jari pakai jarum nak kua kan darah..
.tangan aku mengeletar n muke aku tym 2 pucat giler.
sampai darah x berani nak jengok ke dunia luar..wakakaka..
superb kan..!!=)

tapi..tapi..tapi..
aku lebih takut ngan ALLAH SWT..
huhuhu

♥♥♥ ♥♥♥






indahkan hari anda dengan senyuman =)