BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 21, 2010

keazaman exam~teringat!!


..salm..wink..wink..
lame dah aku x bertepek depan lappy n menulis entry2 bongok aku..
hahaha..oke..oke..aku sangat bz sekarang..
oh my tuhanku..STPM makin dekat oke..
study study balik pe yang aku selalu lupe 2..kihkih

CERITERA ZAMAN SEKOLAHKU~
bile citer2 pasal mood exam teringat waktu sekolah rendah..lalala
mase 2 aku baru dejah 5..time 2 aku yg selenge nie ditakdirkan masuk  memang kelas yg pandai..
paham2 jela bile da masuk kelas pandai kan..sume kelakuan kena update 2 NERD..alahai..
bosan tahap super power otomen kosmos weyh aku cakap..
bile time exam je mule la aku takut..
sebab aku tahu aku akn dapat no yg last skali dalam kelas,,,hahahhaha=))
oke..oke..
aku da mulekan strategi nak potong membe2 aku yg pandai gamaknye nie..
balik umah jer aku terus bukak buku P.ISLAM sebab mule2 sakli exam nie dan tulis dalam ketas kecik2(wat TOYOL)

toyol zaman modern

esok bile exam P.ISLAM ..nak2 soalan dye same lak ngan toyol yang aku wat..
pergh..tym 2 rase macam x cukup mase wa cakap lu..gile kentang!!
bile aku da bis selesaikan jawapan 2..aku tengok budak2 yg pandai gamaknye nie x siap2 lagi jawab exam..
sangat bersungguh-sungguh..hahaha

bile kuar result..ustazah aku ngan muke yg selambe badak jerit kuat kuat name aku..
NUR AKALILY SYAZWAN NAZLAN awak mari sini!!
(weyh..pe salah aku nie)
da sampai kat ustazah 2 barula aku tahu salah aku..
rupenya mase aku anta kertas exam aku..aku da terhantar toyol2 peliharaan lah..
mahu x kantoi aku dah meniru..aduhai malunye tuhan je yg tahu..


so..markah aku pon korang bley teke la..0%..
sob sob..aku namo meniru lagi..=))

sekarang aku x macam 2 lagi..selagi mampu aku wat..2 la yg aku akn jawab..
erti kate lain..ikot kemampuan dan kebolehan diri la der..
=))


indahkan hari anda dengan senyuman =)