BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 12, 2011

sempurna



salam..winkwink..
sehat x..put ur hands up~
hujan kat luar tuh..sangat sejuk oke..
but..ade kilat..
takut..seyesly..nangis sket oke..=(

sempurna..sape rase diri dia sempurna..
oh yeah..
saya punyai pelbagai kekurangan..
i admit it now..
tetapi aku tutupi kekurangan tuh dengan

~kehadiran family espesialllllies my sista..
~mempunyai kawan gugurl seperti halima..love u more than word oke..
~mempunyai tabung simpanan asb..hahah
~mempunyai kemahiran memasak ala2 orng kampung..hey!!aku mmg org kampung~
~membaca novel yg sudah bnyak kali dibaca..
~tidak boros berbelanja dan sangat menjimatkan..yes..


sememngnya aku takut untuk memulakan sesuatu hubungan..
itu antara kekurangan dalam diri..
terlalu bnyak kekurangan dalam hidup aku..
btw..aku terima kalau ade sesape mahu aku meyempurnakan hidupnya..


sorry..lambat lagikan..mari bersingle..hahaaaha..
=)



indahkan hari anda dengan senyuman =)