BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 28, 2011

apabila diri tak dihargai~


salam..
wink wink..haihai..
sangat mesra sebab dah tukar modem berotbend yg baru..yeah..sangat sesuai..
tapi wet pon bnyak dihabiskan..kihkih
weeeeeeeewiit..
=)\
siap dapat casing skali..hahaha..sangat cantik..t ly tunjuk lah...heheh
opss..malam nie cam bosan je ..
no mesej ..no calling..no dating..no no no no..
oke..pullsetop pk macam2..
i dun hav a BF..so no mesej from my frens..no calling from my frens n no dating with my BFF..

kat acc fb ramai mesej soh aku app dorang..haish..
soory guys..x approve law aku x kenal k..sangat x berkenan..
so sesape nak jadik kawan aku kene lah tulis name betul..jgn tulis name MAT ROMEO,KAKAK KIUT,MANIS JELITA,ABANG SENYUM bagai..sorry der..
xlayan..

sangat susa untuk aku berkenalan ngn sesetengah lelaki..
fedup oke dipermainkan.,,hate it very much..
skang pon aku hanye ade sorang dua kawan lelaki..2 pon dah berpunya oke..
tggu mase nak jadik laki orang..kihkih..btw isayangyou berdua,,
btw aku ade gak kenal ngn lelaki lain..
tapi mereka macam berpura2..

hmm..sangat susa untuk memikirkan lelaki masa nie..
rase macam jadi medan pemilihan ..=(
jangan main tarik tali dengan aku ..
aku akn serius dengan kau sekiranya kau dapat terima diri aku..
yeah..im not a supergurl..
but im a little gurl that have small heart ..=)


okeh..aku akn terus tersenyum..
teng sayang


indahkan hari anda dengan senyuman =)