BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 11, 2011

semakin manis apabila tersenyum..


salam..winkwink..
sorry my readers..sangat busy okeyh..
malas tetapi masih setia untuk membaca belog korunk..

mulakan entry nie dgn tersenyum indah..
yes!!
aku sangat suke dan akan menjadi mudah untuk tersenyum..
mungkin sifat aku yg mudah mesra...omg..
sweet sangat..

aku suke lihat org senyum..
walopun ianya sekadar senyuman sinis semata..
tapi ianya mampu membuatkan kita rase disygi oleh org lain kan..hahahaha
ayat skema nak mampos oke..

tapi seperkara lagi..
akak aku x suke senyum..
asik masam macam buah lemon..kihkih..
then aku penah tye dye nape dye x suke senyum..
and jawapan dye mudah je~
"nanti org lain pk aku x betol"hahahh
ok my lufly sis..

walau ape yg terjadi dalam diri kita..
jadikan ianya sebgai satu kekuatan ..
smile sayang~


indahkan hari anda dengan senyuman =)