BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 8, 2010

sesaje~

salam..wink...wink...
oke..sangat kepenatan arinie..
ngat nak pi kubur my mom tapi akibat kealpaan yang melanda diri apabila diri semakin matang gamaknye..haaha..
sorrry mom..ly pegi esok oke..=)

oke..oke..
aku malas nak tulis sebenarnye..
dengan keadaan diri yang semakin terurus..(tipu)
im sick now..huahuahua..
ade ke patut aku yang superpower nie kene sakit lah kedadaan..
hahahaaha..

gamaknye jadi sakit dada nie sebab aku drive jejauh kelmarin..
aku kan jenis x reti dok diam..
so...mcam2 tpt aku nak pi..makin jauh makin mencabar..haahaa

korang2...sape ade club aktivit lasak..
aku nak join lah gamaknye...
dah lame x waat xtvt yg sangat sesuai ngan jiwa pempuan aku yg lembut shahdu gitu kau...=)
mesty best giler dapat daki gunung ke..daki bukit blakang umah aku ke..haaahaha
oke2..serius mula melanda diri..
aku nak masok xtvt lasak..macam adventure giler...mmg syok lah..
superb oke..=)
tapi jgn wat aktiviti dalam air..sumpah aku takut coz x reti berenang..
mahu mati katak jer..lalala



indahkan hari anda dengan senyuman =)