BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 24, 2010

papepon leyh jadi=)


salam..wink..wink..
heloo sory sebab entry sebelom nie merapu..hanye disebabkan mood aku yang terlebih suda..
opss..gamaknye lah..=)

oke..exam stpm nak dekat ..so aku dah decide nak study semart oke..
berdikit dikit dahulu..tapi skrang aku dah kene pakai gear 4 law nak berjaya..
ops sory..aku xpakai gear automatik..hehehe

entry merapu aku tuh sebenarnye aku dah tertekan oke..
bukan sebab setady tapi sebab budak doremon(my teteman tetapi memesra)..
adoi,,feel bad rite ..
bak kate aku lah an..aku nie pecinta dye tanpa sedar lah..hahhaa
aku syg dye tapi dye x sayang aku..
dalam erti kate sebenar dye dah berpunye..
oleh itu bahawasanye aku hanya "cinta dalam hati" ala ala lagu UNGU tuh...
hahhahaa

oke stop it now..
sangat penat sekarang dengan study..dengan nak kurus gamaknye..
ouch..suda melebihi berat yang telah ditetapkan..
so berusaha dengan jayanye seperti entry sebelom nak badan macam jue aziz..
hahahhhaa
gamaknye~

tengoklah pic aku tok minggu2 nie oke..
malas nak terjemahkan..aku hepy2 je..(tipu)..lol

berhang up sebentar wif mija

kepoyooan aku oke..jangan di gelakkan ..haha



time kelas bm2 arituh..best oke

muke sebekek bak akte org melake..
yoyo


rakan belog..ade pape info bagitahu melalui shoutbox oke..
aku x tahu nape aku nye belog xleyh korang komen..
sekian..weeekk










indahkan hari anda dengan senyuman =)